mércores, 17 de febreiro de 2016

Ángel Carracedo visitará o noso centro o venres

Ángel Carracedo, referente internacional no ámbito da Xenética Forense, visitará o noso centro o próximo venres 19 a terceira hora.


"–Debe empregarse máis o galego en ciencia?
–Eu teño unha fortuna grandísima na miña vida que é que estudei por libre ata os 15 anos. En Santa Comba, só había ata ingreso, aos 10 anos. O resto o fixen pola miña conta, na casa. Examinábame por libre. Os exames eran en castelán. Pero a miña nai era de Valladolid e por iso teño un bilingüismo absoluto. Eu fago a miña divulgación en galego. O primeiro por chegar á xente. Un dos regalos mellores que me fixeron nunca foi un libro dos rapaces do instituto Alfredo Brañas de Carballo. Todos escribiron o que sentían. E cada frase era emocionante. E moitos dicían: “Sentímolo noso”. A única maneira de ter empatía e de emocionar é facelo na lingua na que eles sinten."

Artigo orixinal: O Portal da ciencia galega

Aquí o podedes escoitar:




Conferencia enteira:

Ningún comentario:

Publicar un comentario